RETAIL TALKS


CURRENT TOPICS AND INSPIRING DISCUSSIONS

2018 EDITION AGENDA

WEDNESDAY / 18.04.2018

  • 800

    REJESTRACJA

    Rejestracja uczestników. Odbiór materiałów konferencyjnych. Poranna kawa. Recepcja pozostaje do Państwa dyspozycji przez cały czas trwania wydarzenia.

  • 930

    KEYNOTE

  • 1015

    APPLE RETAIL – ANATOMIA SUKCESU SKLEPÓW, KTÓRYM WRÓŻONO SZYBKI KONIEC

    Kulisy sukcesu sklepów firmy Apple, które w ciągu zaledwie 10 lat od otwarcia, dzięki perfekcyjnemu zarządzaniu doświadczeniem klienta stały się najskuteczniejszą siecią detaliczną na świecie pod względem wielkości sprzedaży na 1m2.

    Antoni Mączyński, Human Traffic

  • 1045

    PROGRAMY I KARTY LOJALNOŚCIOWE PO 25 MAJA 2018

    Od 25 maja 2018 r. zaczną obowiązywać przepisy europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), które dotyczyć będą wszystkich podmiotów, które przetwarzają dane osobowe i wpłyną na wszystkie obszary działalności firmy, w których dochodzi do przetwarzania danych osobowych. Podczas prelekcji omówimy przetwarzanie danych osobowych w kontekście prowadzonych programów i kart lojalnościowych oraz jak regulacja RODO wpłynie na prowadzenie takich programów i na co zwrócić szczególna uwagę podczas dostosowywania procedur do obowiązującego prawa.

    Anna Zejdler-Winiarska, KPRF Law Office

  • 1115

    NETWORKING BREAK

    Zapraszamy do strefy wystawienniczej European Retail Expo 2018

  • 1145

    JAK DOTRZEĆ KANAŁAMI ON-LINE DO KONSUMENTÓW OFF-LINE

    Trzy wyzwania, przed którymi stoją dzisiaj sieci handlowe poszukujące dróg dotarcia do potencjalnych klientów można podsumować w trzech zdaniach: reklamodawcy skoncentrowani na dotarciu do internautów, nie docierają bezpośrednio do konsumentów fizycznych placówek sprzedażowo-usługowych - konkurują o 10% rynku, zamiast o 90%. Ci drudzy nie mierzą skuteczności kampanii realizowanych w offline, tracąc tym samym możliwość weryfikacji podejmowanych działań. Wszyscy dużo płacą za reklamę, która daje bardzo niską konwersję. Podczas prelekcji opowiem o nowych metodach kierowania reklam internetowych, które są odpowiedzią na każde z przedstawionych wyzwań, a w efekcie pozwalają pozyskiwać nowych klientów taniej i bardziej skutecznie niż dotychczas - bo na podstawie miejsc odwiedzanych w świecie rzeczywistym.

    Edward Mężyk, prezes zarządu, Grupa Datarino

  • 1215

    PREZENTACJA SPONSORA ERE 2018

  • 1245

    BUSINESS LUNCH

    Zapraszamy do restauracji, obok strefy konferencyjnej

  • 1345

    PRICING BEHAWIORALNY – JAK SKUTECZNIE KOMUNIKOWAĆ CENY PRODUKTÓW I USŁUG

    Decyzje zakupowe podejmujemy w sposób emocjonalny, impulsywny albo po prostu obojętny. Eksperymenty ekonomii behawioralnej pokazują, że większość decyzji w kontekście zakupów przebiega według określonych wzorców zachowań. Przedstawimy perspektywę klienta w zakresie postrzegania cen. Co cena komunikuje klientowi? Jakie mechanizmy behawioralne warunkują podejmowania decyzji zakupowych? W jaki sposób wpływać na akceptację cen produktów czy usług?

    Grzegorz Furtak, pricingLAB

  • 1415

    PREZENTACJA SPONSORA ERE 2018

  • 1445

    PREZENTACJA SPONSORA ERE 2018

  • 1515

    NETWORKING BREAK

  • 1600

    PREZENTACJA SPONSORA ERE 2018

  • 1800

    WIECZORNA KOLACJA

    Wieczorna impreza podsumowująca pierwszy dzień European Retail Expo 2018. Doborowe towarzystwo, przyjazna atmosfera, muzyka oraz dobrze zaopatrzone bary. Ponadto podczas wieczora przyznane zostaną Nagrody EXCELLENCE FOR RETAIL 2018 dla najciekawszych produktów i usług prezentowanych przez Partnerów i Wystawców.

MAIN PARTNER

PATRON HONOROWY

MEDIA

CONTACT

Questions? Ideas? Contact us.

Robert Lapinski

event director (exhibitors, sponsors, partners, media)

+48 (22) 855-10-35
+48 668-280-363

rlapinski@idea-ahead.com

Marlena Kwiatkowska

sales manager (exhibitors, guests, conference attendees)

+48 (22) 855-10-34
+48 664-115-359

mkwiatkowska@idea-ahead.com

Rafal Bronikowski

event manager

+ 48 664-150-830

rafal@idea-ahead.com