RETAIL TALKS


AKTUALNE TEMATY I INSPURUJĄCE DYSKUSJE

ŚRODA / 18.04.2018

  • 800

    REJESTRACJA

    Rejestracja uczestników. Odbiór materiałów konferencyjnych. Poranna kawa. Recepcja pozostaje do Państwa dyspozycji przez cały czas trwania wydarzenia.

  • 930

    KEYNOTE: STORE OF THE FUTURE

    Trudno przewidzieć, jak dokładnie będzie wyglądał sklep przyszłości, ale wiele wskazuje na to, że będzie przypominał salon o zawansowanych możliwościach technologicznych. Wiadomo na pewno, że postacią centralną będzie klient, a każda marka będzie dążyć do tego, aby dostarczyć mu jak najbardziej spersonalizowane i niepowtarzalne doświadczenia.

    Jarosław Sokolnicki, Head of Industry Solutions, Microsoft

  • 1000

    APPLE RETAIL – ANATOMIA SUKCESU SKLEPÓW, KTÓRYM WRÓŻONO SZYBKI KONIEC

    Kulisy sukcesu sklepów firmy Apple, które w ciągu zaledwie 10 lat od otwarcia, dzięki perfekcyjnemu zarządzaniu doświadczeniem klienta stały się najskuteczniejszą siecią detaliczną na świecie pod względem wielkości sprzedaży na 1m2.

    Antoni Mączyński, Human Traffic

  • 1020

    PROGRAMY I KARTY LOJALNOŚCIOWE PO 25 MAJA 2018

    Od 25 maja 2018 r. zaczną obowiązywać przepisy europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), które dotyczyć będą wszystkich podmiotów, które przetwarzają dane osobowe i wpłyną na wszystkie obszary działalności firmy, w których dochodzi do przetwarzania danych osobowych. Podczas prelekcji omówimy przetwarzanie danych osobowych w kontekście prowadzonych programów i kart lojalnościowych oraz jak regulacja RODO wpłynie na prowadzenie takich programów i na co zwrócić szczególna uwagę podczas dostosowywania procedur do obowiązującego prawa.

    Anna Zejdler-Winiarska, KPRF Law Office

  • 1050

    NETWORKING BREAK

    Zapraszamy do strefy wystawienniczej European Retail Expo 2018

  • 1110

    JAK DOTRZEĆ KANAŁAMI ON-LINE DO KONSUMENTÓW OFF-LINE

    Trzy wyzwania, przed którymi stoją dzisiaj sieci handlowe poszukujące dróg dotarcia do potencjalnych klientów można podsumować w trzech zdaniach: reklamodawcy skoncentrowani na dotarciu do internautów, nie docierają bezpośrednio do konsumentów fizycznych placówek sprzedażowo-usługowych - konkurują o 10% rynku, zamiast o 90%. Ci drudzy nie mierzą skuteczności kampanii realizowanych w offline, tracąc tym samym możliwość weryfikacji podejmowanych działań. Wszyscy dużo płacą za reklamę, która daje bardzo niską konwersję. Podczas prelekcji opowiem o nowych metodach kierowania reklam internetowych, które są odpowiedzią na każde z przedstawionych wyzwań, a w efekcie pozwalają pozyskiwać nowych klientów taniej i bardziej skutecznie niż dotychczas - bo na podstawie miejsc odwiedzanych w świecie rzeczywistym.

    Edward Mężyk, prezes zarządu, Grupa Datarino

  • 1130

    WHAT RETAIL NEEDS NEXT: HOW OFFLINE AND MULTICHANNEL STORES WILL TRANSFORM IN THE DIGITAL AGE? (EN)

    Online retail share growth became a real challenge for traditional bricks&mortar retailers, encouraging them to implement omnichannel business models. On the other hand, we notice growing trend of online retailers integration into physical world. Two years ago we could only read about the experiments of Amazon and Alibaba going offline, but last year showed how Ukrainian retailers can also give a valuable example for other markets. We will present our cases of successful transformation and development of leading offline retailers into online and examples of successful e-commerce offline-penetration in a very dynamic but challenging Ukrainian market. Really outstanding examples of business growth. We will show case studies, how transformation increases profit and turnover growth, improves client experience and creates strong loyalty. And also we will share advanced retail-marketing trends, based on our cooperation with partners and communities in Singapore, Hong Kong, USA etc.

    Mykola Chumak, founder, IDNT

  • 1150

    DIGITALIZACJA FAKTUR W SEKTORZE RETAIL

    W ciągu 20 minut prezentacji dowiecie się Państwo jak uprościć przetwarzanie faktur, ich digitalizację oraz jak zarządzić ich obiegiem, nie generując żadnej dodatkowej pracy. System skanowania faktur Sharp pomoże zautomatyzować najbardziej uciążliwe procesy w firmie dzięki automatycznej weryfikacji danych dostawcy, możliwości integracji z systemami biznesowymi oraz dedykowanemu modułowi do obsługi faktur międzynarodowych.

    Andrzej Błaszczyk, product manager, AutoID Polska

  • 1230

    BUSINESS LUNCH

    Zapraszamy do restauracji, obok strefy konferencyjnej

  • 1345

    PRICING BEHAWIORALNY – JAK SKUTECZNIE KOMUNIKOWAĆ CENY PRODUKTÓW I USŁUG

    Decyzje zakupowe podejmujemy w sposób emocjonalny, impulsywny albo po prostu obojętny. Eksperymenty ekonomii behawioralnej pokazują, że większość decyzji w kontekście zakupów przebiega według określonych wzorców zachowań. Przedstawimy perspektywę klienta w zakresie postrzegania cen. Co cena komunikuje klientowi? Jakie mechanizmy behawioralne warunkują podejmowania decyzji zakupowych? W jaki sposób wpływać na akceptację cen produktów czy usług?

    Grzegorz Furtak, pricingLAB

  • 1415

    JAK SKUTECZNIE MIERZYĆ ZADOWOLENIE KLIENTÓW

    Tradycyjne metody badania opinii czy zadowolenia obarczone są licznymi ograniczeniami - niewielka próba badawcza, wpływ ankietera na badanego, niechęć badanych do długich ankiet, epizodyczność. W Happy or Not podjęliśmy próbę wyeliminowania tych niedogodności, by wyniki pozyskiwać w sposób ciągły i masowy. Staramy się kwantyfikować emocje, czyli liczyć to, co niepoliczalne.

    Grzegorz Popek, członek zarządu, Retail Partner Polska

  • 1445

    OMNICHANNEL: JAK SKUTECZNIE ZWIĘKSZYĆ SPRZEDAŻ

    Korzyści przedsiębiorstwa z wdrożenia Omnichannel. Dlaczego Omnichannel jest ważny dla klienta? Praktyczne przykłady wdrożeń Omnichannel w sektorze retail.

    Witold Podgórski, product manager, Comarch ERP

  • 1515

    NETWORKING BREAK

  • 1600

    WAHT'S HOT, WHAT'S NOT. TRENDY W ARANŻACJI PRZESTRZENI HANDLOWYCH

    Sklep jest świątynią marki. Realnym miejscem, w którym możemy opowiedzieć swoją historię, zdobyć zaufanie i zaprezentować ofertę. Jakie rozwiązania aranżacyjne pomogą stworzyć atrakcyjny sklep? Wszyscy wiemy, że design sprzedaje a sklepy są "opakowaniem" marki i oferty - co zatem zrobić aby nasze "opakowanie" było jak najlepsze? Jakie środki pomogą zbudować silną relację między naszą marką a klientami? Jakie rozwiązania pomogą lepiej zaprezentować ofertę, przyciągną uwagę i zapewnią idealne wykorzystanie powierzchni?

    Darek Gocławski architekt wnętrz komercyjnych, A+D RETAIL STORE DESIGN

PARTNER GŁÓWNY

PATRON HONOROWY

MEDIA

KONTAKT

Masz pytania? Skontaktuj się z nami!

Robert Łapiński

szef projektu (sponsorzy, wystawcy, media)

+48 (22) 855-10-35

+48 668-280-363

rlapinski@idea-ahead.com

Marlena Kwiatkowska

szef działu sprzedaży (wystawcy, uczestnicy)

+48 (22) 855-10-34

+48 664-115-359

mkwiatkowska@idea-ahead.com

Rafał Bronikowski

event manager

+ 48 664-150-830

rafal@idea-ahead.com