MAIN STAGE AGENDA
Rejestracja uczestników. Odbiór materiałów konferencyjnych. Poranna kawa. Recepcja pozostaje do Państwa dyspozycji przez cały czas trwania wydarzenia.
Podczas prezentacji na RETAIL EXPO 2021 opowiemy o użyteczności SMS, e-mail oraz zautomatyzowanych procesach komunikacji. Zwrócimy uwagę na budowanie doświadczenia użytkownika w procesie zakupowym. Pokażemy, jak łatwo wdrożyć wielokanałowe procesy obsługi klienta i zarządzać nimi z jednej platformy online. Podkreślimy efektywność tej formy działania mając na uwadze możliwe integracje oraz komunikację prowadzoną zgodnie z RODO.
Od 25 maja 2018 r. zaczną obowiązywać przepisy europejskiego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), które dotyczyć będą wszystkich podmiotów, które przetwarzają dane osobowe i wpłyną na wszystkie obszary działalności firmy, w których dochodzi do przetwarzania danych osobowych. Podczas prelekcji omówimy przetwarzanie danych osobowych w kontekście prowadzonych programów i kart lojalnościowych oraz jak regulacja RODO wpłynie na prowadzenie takich programów i na co zwrócić szczególna uwagę podczas dostosowywania procedur do obowiązującego prawa.
Zapraszamy do strefy wystawienniczej European Retail Expo 2018
Trzy wyzwania, przed którymi stoją dzisiaj sieci handlowe poszukujące dróg dotarcia do potencjalnych klientów można podsumować w trzech zdaniach: reklamodawcy skoncentrowani na dotarciu do internautów, nie docierają bezpośrednio do konsumentów fizycznych placówek sprzedażowo-usługowych - konkurują o 10% rynku, zamiast o 90%. Ci drudzy nie mierzą skuteczności kampanii realizowanych w offline, tracąc tym samym możliwość weryfikacji podejmowanych działań. Wszyscy dużo płacą za reklamę, która daje bardzo niską konwersję. Podczas prelekcji opowiem o nowych metodach kierowania reklam internetowych, które są odpowiedzią na każde z przedstawionych wyzwań, a w efekcie pozwalają pozyskiwać nowych klientów taniej i bardziej skutecznie niż dotychczas - bo na podstawie miejsc odwiedzanych w świecie rzeczywistym.
Zapraszamy do restauracji, obok strefy konferencyjnej
Decyzje zakupowe podejmujemy w sposób emocjonalny, impulsywny albo po prostu obojętny. Eksperymenty ekonomii behawioralnej pokazują, że większość decyzji w kontekście zakupów przebiega według określonych wzorców zachowań. Przedstawimy perspektywę klienta w zakresie postrzegania cen. Co cena komunikuje klientowi? Jakie mechanizmy behawioralne warunkują podejmowania decyzji zakupowych? W jaki sposób wpływać na akceptację cen produktów czy usług?
Wieczorna impreza podsumowująca pierwszy dzień European Retail Expo 2018. Doborowe towarzystwo, przyjazna atmosfera, muzyka oraz dobrze zaopatrzone bary. Ponadto podczas wieczora przyznane zostaną Nagrody EXCELLENCE FOR RETAIL 2018 dla najciekawszych produktów i usług prezentowanych przez Partnerów i Wystawców.
Questions? Ideas? Contact us.